A koronavírus információs vonal telefonszáma: (06-80) 277-455; (06-80) 277-456

ISO 9001-es minősítést kapott a tatai polgármesteri hivatal

A hivatali ügyintézés színvonalának javítását még 2007-ben tűzte ki célul Michl József polgármester és dr. Horváth Tivadar jegyző. Ennek érdekében döntött úgy a Képviselő-Testület még abban az évben, decemberben, hogy minőségbiztosítási rendszert vezetnek be a polgármesteri hivatalban.

A folyamat előkészítése több mint egy évig tartott, ennek során kidolgozták – a Magyary-tervvel egybecsengően - azokat a szempontokat, melyeknek teljesülniük kell. Ezek a következők: ügyfélközpontúság, együttműködés a lakossággal, esélyegyenlőség, településfejlesztés, üzemeltetés. Azért, hogy a minőségi munka alapjait kidolgozhassák, az ügyfelek véleményére is kíváncsiak voltak: folyamatosan mérik azok elégedettségét.  Emellett az ügyintézők továbbképzésére is gondot fordít a hivatal. A folyamatnak csak egy állomása volt a  január 20-i nap, amikor a teljes napon át vizsgálta a rendszer elvi és gyakorlati elemeit egy külső auditor cég, a Hungarocert Rendszertanúsító Iroda. A vizsgálat eredménye azt mutatta, hogy a vezetés és a köztisztviselők is elkötelezettek a minőségi munka mellett. A hivatali ügyintézés átláthatósága is fontos, ezt is helyénvalónak találta a minősítő iroda. További minőségi változások várhatók, mivel egy szervezetfejlesztésre fordítandó EU-s pályázat keretében 20 millió forintos támogatást nyert el a hivatal. Mindez a munkafolyamatok hatékonyságát és az ügyfelek minél színvonalasabb szolgálatát erősíti.